Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Επιστολή-κατάθεση ψυχής για τον ΠΑΤΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ



ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΟΣ
Πάντοτε είχα μια δυσκολία να εκφρασθώ γραπτώς,. Αυτή γίνετε μεγαλύτερη τώρα που απευθύνομαι για πρώτη φορά σε μια Σεβάσμια ασκητική μορφή. Είναι μια πρωτόγνωρη πράξη γεμάτη αμηχανία και πλημμυρισμένη από αμέτρητο σεβασμό . Τι να γράψω εγώ σ΄ένα Πρωταθλητή του πνεύματος και της προσευχής. Στόχος και όραμά μου κάθε ΕΒΔΟΜΑΔΑ  είναι, να τρέξω  ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ  Στο Άγιο Όρος ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ . Η αναζήτηση και η συζήτηση με έναν πρωτοπόρο της αρετής Π ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν το κατορθώσεις να σου διαθέσει λίγο από τον χρόνο του θεωρείς τον εαυτό σου πολύ τυχερό και ευλογημένο.
Αν ποτέ ο Θεός αποφάσιζε να κατέβει στην γη μόνο εδώ θα μπορούσε να έλθει. Η ελπίδα μου μεγαλώνει. Εδώ που λείπει η άνεση ,η εγκοσμίκευση, εδώ περπατά το πνεύμα, εδώ περπατα Θεόμορφος  άνθρωπος που έχει  υποτάξει την ψυχή του και έχουν νεκρώσει το σώμα του.
Στο ΝΑΟ  ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ  η παρακολούθηση μιας ολονύκτιας λειτουργίας αποτελεί ξεχωριστεί εμπειρία. Το φως του κεριού που κτυπά πάνω στο οστεωμένο πρόσωπο του Μοναχού ΕΝ ΚΟΣΜΩ  Π. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ φαντάζει σαν πίνακας ενός μεγάλου ζωγράφου. Έκδηλη και άμεση γίνεται η επιθυμία σου να γίνει ο πνευματικός σου. Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη σου . Έχει κερδίσει την ψυχή σου.
Η συνάντηση μαζί ΤΟΥ  πριν 20 χρονια ηταν  μια υπέροχη εμπειρία, ηταν  μια υπέρβαση. Μια ανεξήγητη ευωδιά με περιλούζε... και ένα ανέλπιστο θαύμα έχει συντελεστεί μέσα μου . Η ψυχή μου γεμίζει παρηγοριά και ελπίδα. Και πόσο χαμηλά το..... αφήνε... να δείχνει από ταπεινότητα, μια από τις μεγαλύτερες αρετές που ειχε  ο  Π ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.  Η άοκνος και συνεχής προσευχή ΤΟΥ  ο καθημερινός βιασμός του σώματος ΤΟΥ , ο χωρίς τελειωμό αγώνας ΤΟΥ.  ΔΙΕΚΟΠΤΕ  ΕΜΕΝΑ  ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ & ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΟΥΣΕ ...ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ & ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥ ....ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ & ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Θα ήθελα να ΤΟΝ  ευχαριστήσω  & ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΑΡΕΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου